Friday, February 19, 2010

Hari Ini. .


Hehe tanak citer dah pasal perasaan tapi kadang2 itu juga yg berkaitan ngan aku :) HAHA korang yg kerap masuk pon pasti sudah paham kan emosi aku ni.
haih, kembali gagah smula selepas dapat memakan roti gardenia bersalut chocolate!
Haa lazaaat! btw Ibu suda berFACEBOOKING! sekarang, kemain lagi online kalau aku tak online!
nak tgk sedara mara katanya, tapi tgk status anak2 nya HAHA.

Haih, takpe2 ibu . .sesungguhnya adik tidak bebas lagi utk menggunakan perkataan spti
WOI, GILER,BODO kat kawan2 yg sekepala:) malah, akan memanggil SALAM, PANDAINYA,BIJAK SAMA SEKALI .. Huhu~

Tadi aku terfikirkan satu petikan la, korang nk layan, silakan.
tanak layan, mesti kene layan!! sbb korang msti nk bace hbs kan:)

ini dia aku dapat share bersama:
Whatever you give a woman, she will make greater. If you give her a smile, she'll give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit."


Haa tak sudah2 dgn puitis jiwang kan, tapi apa blh buat, adat remaja dan gadis spti Najahtul Iylia HAHA:)

ogeyy lah! esk nak pi knduri org kawen kat Subang. Lama tak berjumpa sedara mara belah ibu! nak pi amek baju utk pegi wedding esk ptg ni then amek eyra yg nak datang umah:) YEAYY! takla aku sunyi . HEHE:)
so malam ni mmg takleh kuwa ngan anuar tgk movie,kuwa bersama mcm itu hari sbb kawan datang. .lain kali yea encik anuar menjemput saya di rumah dgn kereta vroom2 awak tu..:) sorry .

pasal memandu: aku sangat laju ketika memandu ketika aku sedang marah smpi ibu menyebut "ehh ehh. .ehh ehh dan bila ibu terkejut aku lagi laju! aiyohh, kenapa la aku ni kan aku bawak ibu ! isk! :( kan da buat ibu tanak naik kereta sama lagi. bawk mcm ppuan gile HAHA ibu, sorry! mood da ok semula slps meminum air yassin ibu malam semalam:) Alhamdulillah!

ogeyy mereka yg membaca, sekian! mekasih! mood ceria saya kembali semula!
yahoooooo!
tata,
luf me,
permaisurimon;)