Sunday, February 7, 2010

3 TEST menanti. .

WEEEY~~

Stress sangat sampai rasa nak mandi(baru bgn).
kenapa ni . aku rasa tertekan sangat.
sebab test yg mendatang ni ker.
risau!!!
haih, ohh tidak! kerut2 wajahku ini.

bangun tdo trs capai towel mandi .
bukak la buku setebal professor.
tapi tidak dibacanya.
oah tidakk!

ngemas kemain lawa katil, akhirnya, tdo jugak!
permaisuri, bangon! jgn malas! jangan2!
awk tu ske sangat last minute study! bangun2!

ok ok lps ni no stress2 lagikk.
slow motion sikit la wei:)
2 test one dayy.
1 test blh pecah kpla aku sem ni.
AOM, LAW and OB.
waaaaa!! bulat mata aku!
tbongkang aku camni weei!

yeay! mud kembali ceria! ni la modal aku
kene luahkan kat blog baru ada smgtt!
apa lagii, yukk sambung study!
dgn panduan doa yg ada di depan mata, harap Allah memakbulkan doaku :)

lagu yg berputar putar dari tadi kini bertukar senti.
waah! baru blh blajaaa:) yahoo!

goodluck! maaf tidak online selama seminggu mungkin,
kerana nak study! menyimpan lappy spider ni dalam almari baju!
anggap tak penah bawak, itu dpt memotivate kan diri inii:)
semoga kembali smula wajahku sebegini!
heeeHAAAAAA!

woahh! i loikke!:)
iyaa STUDY!