Tuesday, January 5, 2010

Say Hello to K129!



Yeaay! Assalamualaikum teman2 ku yg cantik budi bahasa nya yea:)
HAHA tak masal je kan:p

Haa skunk aku da sampai pon kat bilik baru;)
Ibu ngn babah also abang aku pon da pulang dengan bahagianya
dan berjaya jugak aku drive pulang ke Jengka dari Seremban!
apa lagi, cpt2 ikut arahan ni:
  1. letak apa yg patut spti sudu ke, mangkuk ke kan.(kosongkan tangan)
  2. kemudian, tgk tgn tu cantik tak?(msti korang ckp tangan korang, mestila cantik3! )
  3. then, korang cube tepuk 5 kali!! laju2 tau tepuk! laju2! lebih pon takpe! (HAHA)
OKEY bagus la korang ni! thanks gv me an applause! yeay!~ mekasih!


Ha, harini hari kedua gi klas yg seperti biasa aku lah pelajar yg terlalu excited utk hadir (padahal aku tgk budak2 Uitm Semester ni cam sikit aje. erhh bkn apa jgn salah paham yea, bukan mereka dismiss atau Uitm tak bagus, Uitm sangat bagus! Bangga jadi pelajar Uitm nak nak Uitm Jengka kan, Haa camni semester utk Diploma telah mengofferkan pelajar semester 3 sem lps yg dapat 3 pointer ke atas, trs sambung degree di Shah Alam. erhh! amacam>.< mesti korang excited and mesti happy kan dapat main lumba2 ngan kawan2 yg tgh degree jugak kan! HAHA. (mcam tu lah aku berfikir tahu! korang jgn tatau) TAPI aku ni seorang pelajar yg lemah, tak berkeyakinan utk menyambung degree semester ini bkn sebab apa, nanti aku takda certificate diploma la if aku trs degree kot apa2 jadi time degree kan! Aku kan pelajar semester last ni, then akan buang masa aje la kalau aku terkejar kejar sebab lps praktikal semester dpn, degree menanti:) Insya Allah. Hope all paper CLEAN!;) doakan aku wahai pembaca pembaca;)
Duhai, macam2 kan! kan , as u all know la kan aku ni kalau memblogging, mmg merapu! sentuh pasal bilik, gi sentuh pasal course plak! aisey! trk2! HEHE. (eleh, tapi korang bace jgk kan! bkn apa, sekadar luahan!) Esk saya busy skit, nak gi hospital Jengka nak siapkan urusan Physiotherapy kat sini, dekat sikit. Tapi nak tanak, demi kesihatan, kita perlulah menjaga yea! penat belakang cerita tapi AKU NAK BERJALAN SEPERTI DULU. NAK PAKAI PAKAIAN LAWA2! NAK PAKAI HIGH HEELS SELALU:p Itulah, azam aku 2010 ni. Nak cepat sembuh!:)

Haa, best2 lauk2 kali ni bli kat Kolej! murah2 tahu! save skit la aku semester ni. Sonok tgk kawan2 dapat duit PTPTN kelmarin. Blh la anda belanja akuuu yea! hihi___^^! nak adiah tahu! HAHA! blanja KFC la pon takpa;) ni roomate aku, kak ema! the best! dari part 2 nak bilik ngn akk, tapi ada je tak dapat! HAHA. grm btl:) tapi now, ALHAMDULILLAH. We're together back! best!!

okeila sayang! , aku rasa nk share sumtink la. nak bgtau korang, jam 5:30ptg - 7:00ptg saat kemunculan kera kera tepi tu. panjat2 pokok dan mcm2 aksi la kan! HAaa, aku tgk live beb dari tingkap. . btl2 tepi tingkap bilik aku! Agak2 pakaian dalaman nk sidai kat luar, better takyah! HAHA. ada la cter nye:p kikiki_____^^ ni kan kera university:)

comel tu comel tapi makanan takleh show. plastic apa tah lagi! haihsy! ok ok ! episod akan datang aku amek pic mereka bersuka riaa;) taata dear! thanks tau singgah:) xoxo!~