Thursday, January 7, 2010

OK OK. QUIZ start:)

*****************
Salam. . HI,
baru ajee kan rasa nak seronok2 tapi minggu pertama dah ada quiz and assignment;)
subject semester ni banyak kene bace.
yela, aku ni mmg kurang pick up sikit utk membaca sng citer, aku malas membaca :p
sorry to say ibu. ibu pon paham;) HAHA
nak tanak, kene la bace utk masa depan dan kesihatan;)
kelas awal pagi. jam 8pagi, da start.
Alhamdulillah takda kelas malam:)

oah, malam blh dating dgn kawan2. lepak2 bilik kawan.
HAHA. isk, pemalas btul aya ni:)
ok ok !
pagi tadi Account class. 2jam . .
aku mmg suke account! minat sangat!
tp kenapa dalam klas menguap2! terus teringat kera kat bilik tu.
kera yg akan keluar setiap petang.
aku tak pdulik, mmg semester ni aku addicted ngan kera! HAHA

dah diajar kat depan, automatic mstilah ada quiz!
ok so da selesai la spot quiz kan. then miss comel kasi assignment utk disiapkan esok!
ESOK ok!!(kene buat mlm ni sbb esk nak balik Seremban)
Nak tgk kak intan kawin! hee~
then aku excited plak nk gi klas BEL(english class) bukan apa, sebab
tak sbr nk belajar dgn Dr. Azman yg bestt!
simple and BEST.

YES abg btul cakap abg he did very well in class.
ok so tgu lah nk dkt stgh jam, amek la gmbr kan kan kan.
Dr. Azman pon datang TAPI class habis awal
sebab ada meeting dgn org luar di Kuantan:)
ITU SAYA CUKUP SUKAAAA! HAHA

so balik bilik, makan2 siap makan solat smua, bersedia la ke kelas jam 4-6 ptg ini:)
HAHA. ok darla! tq so MUCH fr reading my blog;)

i gv u an applause okie!
much of luf,
permaisuri.