Wednesday, January 13, 2010

Kak Najwa dan Mata daku yg biru =D

Assalamualaikum. hee~ awak2!
saaya happy! excitednye lah aku weh.
Jap aku , jap saya! mana2 la yea.
Haa aku happy sangat sebab da pandai lense kaler2! HAHA
mekasih kak ester sebab belikan kaler biru!
cantik lah mata aku mcm mata kau! HAHA

ohh kak najwa! kau lah sumber utk aku bergelak ketawa kuat2 sampai aku rasa kan
akk, lecturer sumer rinser/bengang ngan aku! HAHA bkn aku je, kau KETUA GELAK !
pok tgn cepat sebab aku dah gembira giler semester 5 ni:)
ada kawan2 baru, ada kawan2 yg sayang aku juga dah last semester rupanya di sini.
haihyoo baru la nk ada KFC. . kan kan! ei, sebenarnya nak citer pasal lense. ok jum!

aku pakai lense hari kedua iaitu selasa.
aku pakai lense, lense tu agak licin. ring dia tak center ngn mata aku.
ouchh! bukan salah lense tu, tapi aku bodo skit je tak reti pakai sangat kan! HAHA.
bfre ni pakai lense takda colour. ester beli dua dua belah 4.0-.
belah kiri aku 3.75 and kanan aku 4.0-
amacam? aku da tau da power tak?! HAHA(pdaahal cek kat kdai mata)
bermula lah satu cerita:

tengah hari tu tgu turn utk amek photoshoot tau,
so kami iaitu Kak najwa, aku, ester, ainsyah and kak ema lepak kat pondok sementara tgu kul 12:30 tgh hari tau! so, nmpk my old sweet memory friend, si Daing lalu. spti yg telah diceritakan sebelum tadi, lense aku licin! mata kanan aku la yg licin tu. So, aku pon pandang la daing tu lama2 and tatau camne TER hai pulak! HAHA.
so, pandang la kak ema, n the others tu utk smbung borak apa tah smbil mkn sandwich,
OMG! lense sebelah kanan aku bergerak hilang ke hujung sudut mata! OMG! kak ema perasan and tye, "ya, knp lense kesana peginye??!" Ester , kak najwa and ainsyah ketawa sekuat kuat alaaaaaaam! aduh! malu nak mampos HAHAHA! OMG hope daing tak nmpk:'(

Ester tak pnh2 tgk dia gelak seghairah itu, haritu baru nmpk dia gelak! HAHA sipt weih dak dak ni gelak kan aku! HAHA so menggigil2 akk2 ni bagi cermin suh btulkan!
so skunk budak2 ni pgl aku si mata tiga! shit! HAHA nakal amat!
haih, begitu lah cerita pakcik lense biru;)

(ni bfre photoshott utk UiTM alumni, 9am Sir. Azman class)
petang tu kan ada photoshoot, so klas kami bahagia sangat sebab budak2 kelas yg blh bagi 9++ bintang la kan yg ada time tu. aku siyes happy ngan dorang!! konker padang beb!! cantik la aksi2 kan. comel2 belaka. hehe! panas weh rasa cam ddk dalam oven!:)

ohh tidak, kak najwa always make me lough tahu! dia selalu ketawa and ceria aje. comel tau!
baik sangatt:) ok la, anda saksikan la yea mata biru saya and kak najwa:) okieee!

thanks fr ur visited!
luf, permaisurimon!