Wednesday, January 27, 2010

Cuba utk pergii~

Salam. .


btw harini nak luahkan sesuatu di blog.


Ada orang cuba memfitnah aku serta yg terdekat.


Apalah masalahnya yea.


Tau tak memfitnah adalah lagi besar dosanya dari membunuh.


Thus,


aku ada juga nk share ngan smua kat sini


yg aku MASIH terkenangkan Mr. J.


siryess aku rindu dia aku btul2 rindu.


Tinggi sangat ego aku pada dia.


TAPI dia lagi tinggi egonya dari aku.


Walaupun cinta kami hanya bertahan cuma seketika.


Aku rindu sangat. rindu sangat. aku menagis bila aku mengenangkan


Nasibla minggu praktikal, at least macam2 aku belajar kat sini.

kadang2 dapat juga lupakan perkara yg aku fikirkan.

aku happy and lega

Tadi ada sorang pegawai keselamatan masuk,

terus menuju masuk pada aku.

bertanyakan dimana En. Abu.

Aku terkebil kebill sebab wajah dia mengingatkan aku pada dia.

Perwatakan dia spt seorang anggota polis:'(

Siryes aku rinduuu kau!!~
TAPI aku tau. kalau aku tulis camni pn kau takkan bace .

KAU TAKKAN BACA and TAKKAN TAHU yg aku masih sayangkan kau!:'(

Hari2 aku teringatkan kau tapi no respond dari kau.




kawan2, kalau:


1) dia tak ingat bufday kita


2) mingkir janji dgn kita?


3) bertukar tukar pasangan


4)tak ingat langsung apa yg dijanjikan stiap hari


5) kita setia smpi 1tahun TAPI. .


6)setiap malam dalam 1thun, menunggu panggilan yg dijanjikan TAPI. .


erghh! frusted la




mcm ni, what should i do?


dia terkenangkan arwah gf dia, aku tpksa leave sbb aku takda dlm hati dia:(


aku tpksa pergi. hati aku sedih, dia tak tahu apa pun.


Kawan2 byk buat aku gembira.


Kalau ada jdh, tak kemana bukan:(




dalam doa slalu bdoa,


"Kalau dia jodohku ,kau kuatkanlah hatiku dan dia utk bersama, jika bukan dia jodoh utk ku,


kau lupakan lah aku padanya dengan perlahan lahan.. AMIN:'( "


ini antara doa utk aku berdoa dan menjadi kuat kembali. .


Aku akan bergerak ke Ipoh, aku harap ingatan aku tak terganggu utk bercuti.




enjoy my life. thanks so much krn sudi membukakan ruang utk aku bernafas dlm cinta. .


Kawan2 di atas, kamu lah penceria hatiku. . enjoyable and very sister:)

lotsaa luf!



ur luf,


permaisurimon