Monday, January 18, 2010

Apa dah jadi kat kita?!


Salam.
Ha title cam gempak je kan!
mmg gempak pon weh.
ni mmg statement CRICTICAL THINKING
dalam memikirkan ttg orang lain
yg mendatangkan masalaah!


skunk ni aku ni memang tgh geram la.
so rude la dia so so rude!
biadap btul.
aku tkjut bila smua lect komen ttg dia.
ouchh! memeranjatkan lagii, ramai yg bertepuk tangan!
raamai jgk senior2, kawan2 serta Lect utamanya memerhatikan gelagatnya.
apa ni? agak runsing la.
I still love our all memory babe.
blh tak BLAH dari life kitorang! blh tak??
PERAMPAS kemesraan orang lain!
very the #$%^&!

tentang kekurangan adab kau, orang lain terkena.
pehal lu minah! perh, panas doh aku tgkk mke ko!
mke bongkak and agak angkuh!
aku rasa aku mcm tgk cermin bila tgk kau sekarang,
dulu ada masalah, kemain cari orang sana sini rupa2 nya reka cerita!

WTF! padan muka kau!
padan muke padan muke!
uhh, alangkah bagusnya kalau kau dibuang terus oleh siapa yg ada sekarng weh.
siryess aku mmg bengang ngan kau!
sanggup lupa daraatan! LUPA DARATANN!
aku ksiankan kawan2 yg PERNAH TOLONG KAU DALAM KESUSAHAN!!
kau tu tak tergolong dgn yg mulia kalau mata cam !#$%^& nak pandang2 orang yg takda masalah ngan kau la KUMAN!

dah la #$%^& gelanggang kitorang, buat hal.mana la certain tak jijik dow!
dlu cakap lain, skg cakap lain.
tak hadap la aku tgk kau sekarang,
tgu masa aje la.
kami memerhatikan sajaa..
well, kawan is dalam kurungan!

slama ni dok tuding2 jari salahkan orang,
rupa2nya salah kau! kalau bbrapa org je cakap takpe,
ni lbh la dari yg dalam expectation. haih!

Alhamdulillah, aku dapat kawan2 yg betul mendorong aku ke jalan yg betul.
selama ni judge mereka sangat negative tapi bila ia tjadi pada aku,
baru aku tau Allah Maha Besar and Allah Maha Adil.
thanks all my friends.
takleh nk happy dalam persahabatan
cuma berada didalam situasi sendiri ngan korang BUT
siryess im so HAPPY and LUCKY sbb kawan2 saya sayang saya lagikk
thanks jgk slamatkan sayaa!:)

renung2kan lah:)

luf!
permaisurimon!