Monday, December 21, 2009

SAYA TERJUMPA SESUATU!!

HAIH, dizaman kekurusan pipi, badan . Semua tertarik dgn kejayaan diet aku! TETAPI!! sekarang?! HOHO

OHH! hajat nak mencari picture yg menarik urk dijadikan primary photo dalam satu laman web ini
malah, ia dirahsiakan utk menyelamatkan diri dari mengalami kekalahan! HOHO!

NAJAHTUL IYLIA MENYERTAI GAME HORROR YG SANGAT DASYAT! BELIAU SANGAT FOCUS APABILA BERMAIN GAME ITU !! BELIAU ADDICTED PADA GAME ITU DAN MENANTIKAN KEMUNCULAN LEVEL 2, 3 DAN SETRUSNYA! HiiHii!

Mencari picture utk menyamakan wajah dengan orang baik dalam game itu sangatlah susah dan invalid size saja MAKA saya ternampak picture iniiiiiii :)


HA, apa komen anda. kurus kan! HAHAHA. tuhla, pemalas nk mendiet asek makan daging orang aje, tu jadi begini la nasib:) slua jeans ada yg nak disedekahkan! TAKMUAT! HEEE! pening!
Btw, im lucky to have susu kambing now! HAHA
kenyang sangat tau!~


ok la kawan2 nak show off pic saya yang kurang lipstick di bibir ini aje! HAHA
cantik kan! saya kagum la dgn gmbr2 dulu! isk. *_________*.

sekian