Wednesday, December 16, 2009

Polka polka hati ini ;)

Seterusnya, Salam yea kawan2!
haih, blm apa apa lagi da seterusnya.


Tadi gi karaoke dgn cuzin smua. Dapatlah habiskan masa ni ngan mereka
ubatkan hati yg kosong dan sunyi ni.


Ok ok blog yg anda bace lepas, da saya padamkan.
saya terlalu ikutkan perasaan dan sampai bertindak kejam keatas seseorang.
Tapi atas nasihat seorang sahabat dan Babah saya, saya berfikir secara rasional.
Satu hari nnt beliau akan tahu juga kedudukan nya dan biar lah merasa nikmat dunia.

Menjaga kerana sayang, hanya ini yg saya mmpu.
Takpa la, mungkin yg mnjga, bkn saya. orang lain itu lebih berhak.
Saya akur, saya tak layak nak menjaaga hal orang yg saya sayang,
saya mintak maaf pada yg berkenaan.

saya tertekan bila dimarah marah . saya ni manja.
takleh ditengking itu ini. tak pnh kne seteruk ini, itu lah hasilnya;)

OK LAIN KALI JANGAN KACAU SAYA LAGIII!;)


hiasan semasa semester 2:p

princess emo today meminta maaf!! to my own putera hati
I LOVE YOUUUUU;'(