Monday, November 23, 2009

happy 8th friendship day

Kisah Cik Najahtul Iylia & Cik Nur Fatin Liyana






Assalamualaikum yea adik adik, kakak kakak, abang abang, pakcik pakcik makcik =D

APA KHABAR yea tu?! Haih, gaya nya mcm tak dgr anda menjawab, saya harap smua yang tersenarai mahupun tak tersenarai, sihat2 belaka semasa membuka blog saya yang serba comel ini =D wah! ghairah btul anda yea nak muntah la tu;) HAHA ok ok blog saya yang serba comel lagi skali =D



ok ok mcm ni citer nyea. Khamis lepas kan saya berjaya ke destinasi bersama sahabat baik saya yang sememangnya baik yea ke Kuala Lumpur ( Ya Allah, nada mcm tapenah masuk Kuala Lumpur saja kan slama ni) HAHA, bukan apa bace ni dulu. . saya berjaya drive ke Bukit Bintang tu oii! HAHA excited! (yela yela kite tau la korang da tau tapi kita baru tau ler) Hihi_____^^ slama ni ikut mak bapak aje ler and naik train, mana kite tau *________*. ala ala apa nak sedih, saya siap speed lagi tau masa drive tu. tanya si Fatin tu =D (harap fatin jawab : yea btul2 ) HAHA. haih, bukan la bukan. Disebabkan abang saya ayah saya dan ibu saya telah pesan lebih dari 65 kali, jadi saya menggunakan lorong tengah dan kiri sajaa =D HAHA bukan apa, itu kan lorong utk pemandu pelahan serta berhati hati seperti saya. _______^^ kikiki!


Ibu bace blog adik ni kan, maaf yea ibu tabaik sorok2 la sebenarnya adik berdesup ketika memandu sebab tak sedar lah adik bawak laju giler! HAHA. Fatin pon tak suruh plahan pon ibu (padan mke Fatin) HAHAHA. eh eh eh, takda la. Fatin suruh perlahan sebab nanti terlajak nanti (tapi mmg ada yg terlajak pon, patah balik aje cari u-turn) HAHA. Ha kitorang tolak around 10 pagi. (ando, nunggu nye si fatin dari 8:30 pagi hajatnye nak bertolak! Hihi__^^) Ada hikmahnye tolak kul 10 pagi sebab saya dapat online and dapat berita yang mengembirakan(adalah! korang nak tau la tu nak tau la tu, TAK BOLEH!) hehe!




Btw dalam perjalanan yg mngmbil masa 1jam tu ke Pavillion, saya dan Fatin bual-bual la kisah apa yang tak terkisah slama ni wey! Banyak giler citer sensasi tmsuk citer korang yg membace ni ha! HAHA. haih, puas hati saya lepaskan perasaan geram saya kat kawan baik saya selama 8tahun ni ha! ringan sikit beban otak aku kalau tak tu mengunggu dia balik dari Indonesia, mmg tak tercerita la saya. Ha, citer yang saya citer kat Fatin tu,ada je kat blog jugak and slbhnye kan pe yang takleh citer tu saya tpksa lah citer di luar blog masa jumpa Fatin sebab nanti korang yg terasa tu, nangis nnt kalau saya tulis dalam blog. MAKLUMLAH, saya kan penyabar orangnya dan baik budi bicara nya =D Peh, lapa plak kan prot ni, ajak Fatin makan kat Pavillion, ni lah hajatnye, ajak fatin ke sana sbb nak makan je:) HAHA.


Haa, da sampai pon kat signboard yang sepatunya! APA LAGII! Fatin la jadi tour guide saya di KL masuk sini masuk sini, eh masuk sana masuk sana. . HAA best tau! tak leka la kan dalam perbualan tu kan! haaa dalam bbrapa minute tu kan, saya pon jumpa la sign board BUKIT BINTANG!! aaaa bestnye! So kitorang tye lah kan brader ni masa kat trafic lite,Fatin tye "bang, nak ke Paviliion ikut mana?"Fatin yakinlah abg tu cakap arah mana ke apa kan, ni dia jawab" ikut je situ " tak mention ke mana arahnya HAHAHA gli hati. then lampu da hijau, tpksa la usaha sdri.. pusing2 and btul2 tepi je pavillion. Then, msuk la cari parking! ALHAMDULILLAH, BERJAYA!!(busy gak kereta time tu kan!) So kitorang pon cari parking and so sempurnalah;)



Kan da bgtau korang tadi, sampai2 nak makan weyy! makan2! Ha, so pilihla makanan kan! wow nice beb. Saya bli chicken chop sbb besar and sangat puas*walaupun kat Seremban ada. Haa, Meh sini i tell u sometink, Fatin bli mknn yg boleh 4 org makan! HAHA comel sungguh time tu.


Antaranya seperti berikut:









1) Bihun tomyam!

2)kerabu mangga

3)Nasi berlauk



yaang lain, tatau la plak dia bli apa. lupe tapi mmg kick lah kan! Thanks atin sebab blanja kerabu mangga kan! HAHA best! tapi tak hbs, kami tapau. I got msg from Nor (bukan dalam drama Nur Kasih yea) yang bertanyakan saya dimana and saaya reply la saya di Paviliion, dia cpt2 datang bersama Boyfriend dia yang GANTENG dari KLCC! Haha! Saya suruh dia msg kawan2 saya yg lain yg dari IIC tu,jumpa jugak RINDU! then dorang datang stakat bergambar sama tu kan and sekejap saja tapi puas hati sbb mmg nak jumpa!!!!!!


Oh yea, kan cakap pasal tapau kerabu mangga tadi kan, korang kalau pergi Juicy Couture, kalau nak bli seluar dia kan tamau lah amek kat sample2 tu yea HAHA sbb kerabu mangga tu tertumpah airnya dalam plastik so tangan melekit lekit and tak basuh kan time tu, usya2 la slua kat situ kan so terpegang lah ngan bau nye melekat kat slua tuh! HAHA so, sorry yea orang yg jaga butik tu yea.(dia msti rinser kalau tau) HAHA


Oh ok, HAPPY SANGAT dapat jumpa dorang btw sorry sangat Fatin agak terpinga pinga kot tgk kawan2 saya yg beliau pon takenal! HAHA. Bukan apa, spatotnya jumpa mereka ni semalamya(rabu) tapi kan saya dah bgtau kat blog sebelum ni kan yg hati ibu lagi penting.hihi.Saya shopping jugak dgn Fatin ! ! Saya shopping macam2 ngan Fatin antaranya baju, kasut, cute stuff, car stuff, miss whatever, wah! nak sebut nama kedai tu je yg teringat! HAHA. Btw sangat best shopping kat situ AND sangat2 happy lagi dapat bli Jco and ice blanded dia! WAAAH PUASS! Snap pictha everywhere ! sebab kawasan dia cam best time tuh;)


Ok jam dah pukul 4ptg camtu, kami decided balik seremban takut stuck on road also ujan kan. So kami pon bayar la parking ticket trs balik dgn hati yg HAPPY!!!!!



p/s:Darla, thanks dear! THANKS SO MUCH SEBAB JADI PHOTOGRAPHER AND TOUR GUIDE AKU HAHAHA =D








HAPPY 8th YEARS FRIENDSHIP