Saturday, November 28, 2009

OK PENGAKUAN:)

Ok setelah saya fikir panjang kan. . Ini yang saya decided.
Kak ema, adik Mun and adik Fara baiklah, Kak iya akan terus bersama korang next semester ok.hmmm. . .
(walaupun penat ulang alik ke Hospital dan Pn. Laili utk pertukaran kampus)
Okei, dengan ini kak iya dgn perubahan baru, akan kak iya kotakan.
Kak iya takleh terus hilangkan memori kawan2 yang lain bsama kak iya!(asek mngis stp malam fikir nak tglkan smua warga jengka yg smemangnya ada kakmon:) )

OK! kak ema, kak najwa. U both are my sister . Im happy have u in my life. u as my backbone.
Apa yang terjadi, ya terima . Allah uji ni smua ni utk hambanya yg kuat dan mampu .Thanks to my Bro aie, ur support akan bimbing iya sampai bila2. Thanks God sbb ada juga kawan2 yang masih sayangkan saya and tak berkawan dgn yg merosakkan pon, saya blh hidup. Ingat! mereka tak pernah suapkan apa pun yg mereka ada adalah niat utk memudahkan mereka saja.
tanpa fikir hati yang membantu dan ikhlas dalam berkawan. Pedulikan mereka. Hidup pulau memulau ni biasa saja. yg penting, kuatkan semangt. satu hari nnt mereka akan tahu.Kesiankan mereka sahaja memadai utk mereka krna fikiran tak matang n budak2 lagi. Oh yea, saya lupa saya kan tak pernah hidup berasrama. so ini pengajaran.

KAMI SEMUA NAK IYA PART ONE DULU:) NAK YG CERIA AND TAK MCM SEKARANG NI ;) DN WRY, KAMI BERSAMA KAMU* thanks to you bro! THANKS!

(kene kuatkan smgt! jangan lari sebab awak tak salah)* thanks to someone yg slama ni memerhatikan saya dalam diam. THANKS SANGAT!

Kepada yg saya dah tunjukkan pembuktian bahwa saya bertukar ke kampus Lendu, Melaka, saya takkan berpindah tinggalkan kamu ok:) saya nak bsama kamu!

Baik, dengan ini saya Najahtul Iylia Mohd Nor akan still di UITM JENGKA PAHANG.


sekian. Maafkan adik Ibu:'( Adik ngs stiap malam sbb fikir kenangan yg satu sem je lagi kat sana. adik nak bsama sama dorang yg tanak adik pergi. Adik sanggup balik ke Seremban dan always dgr cakap ibu. JANGAN BAGI MUKA SANGAT! KERASKAN HATI ADA AND TETAPKAN PRINSIP. JANGAN MUDAH TERSESAT:) ok ibu!

p/s: kalau saya sakit, sudikah bawa saya pulang ke seremban utk rawatan lanjut. hehe^^_______^^.