Tuesday, November 24, 2009

HOBIN JANG HOBIN konvoi=D


Apa khabar yea anda tu. Ececey, buat buat sihat la tu kononnye (padahal demam and sakit2 sendi) kekekkeke! HAI!



Kita bertemu semula arini utk membaca blog saya tulis ni ha. Ala, kali ni takda hal ketidakpuasan hati dan selain nya malah ni hal KEMENANGAN NEGERI SAYA la! =D Wah! EXCITED ni weh menaip ha! HAHA




Ok ok, almaklumlah kan perempuan dua orang je yg excited nak join (nak nak si FL ni ha) hihi. So, saya decided epul and abang pon mesti kene ikut and escott nih ha! Walupun police mmg dah escott kami . Sampai je sana, saya dah jumpa Zaquan dlu!! haha, senyum2 aje la yg mampu trs kol si Fatin cakap saya da jumpa zaquan, Fatin jerit bagai nak giler dlm phone(dia otw ke tmpt berkumpul) HAHA.


So jumpa alip, nak bergambar ngan alip(kawan dari kecil ni ha dah femes baru nak bergambar haha!) OK ok fatin pon da sampai, so aaa apa lagi, dia pye jerit nmpk zaquan, tak ingat dunia btul.. hihi_____^^ so amek la pic ngan dorang including alif jugak!

Ni ngan si Kembar tu, saya suruh dorang buat peace! HAHA



yang ni epul dgn pemain import dari Selangor. HEBAT dia ni




So apa apa pun mari kita check it out ok! Wah, kemenangan N.Sembilan sangat memuaskan hati saya tau!suka sangat2! Sebenarnya takdala addicted sangat tau ngan bola sepak ni tapi kawan saya yg nama nya telah saya sebutkan tu, sangat2 addicted and adore ngan si zaquan tuh kan, so bawak la dia mencapaikan hajat beliau tu! Hihi___^^

Ha, ni salah sorang police yg escott kami tau:] Sangat2 enjoy tgk dorang bawak laju sangat! Korang2 nak tau kisah lucu tak>.< cmni camni, kitorang baru la 1st time ikut konvoi. kitorang kuwa line trs ikut smart tag tau! haih, kne kjar ngan police! HAHA kne sound . bawah ni ada v.clip dia, nnt tgk la ok!

So kitorang da smpi check point ptama, so kami rehat smpi kul 5 ptg. Haih, best la kan sbb rmi btul orang PD. ada yg smpi naik atas bus pye excited. Kitorang dpt la tgk pgrakan masing2 sbb park blkng bus aje;) Syafiq ckp la kat Fatin, Zaquan tgh 3g and call si Ayu Raudah (padahal Ayu Raudah tu saya!) HAHAHA____^^ takda la gurau2 aje ler. Si epul da sebok2 da naik motorbike sapa tah ahli2 konvoi kan, RM130k ok! BMW siries! tgi weyh! haih korang ni! HAHA
tgk ni epul oh yea, epul ni cousin saya yea mengambil jurusan MESCOMM di Uitm Lendu, Melaka yea.(pnt intro anda, apa lagi?! blanja la makan di Bandung nanti HAHA )


Before tu, kami da start bukak bumbung masa tgh tgu motorbike kan, so kami rasa sangat panas yea then mke kami sangat merah2 dan agak comel yea disitu(HAHA, tlg sediakan apa yg ada takut anda termuntah, maaf yea)
So kami bergambar sebentar di bawah cahaya matahari yg gagah itu:)


Kami teruskan perjalanan yea ke sana then mcm2 aktiviti kami nmpk tau! Kami stop di last station sbb sayaa tpksa balik awal sbb akan berangkat malam tu nanti ibu risau. Btw, masa kat last station tu,hujan lebat sangat and aktiviti diteruskan! Ramai yea di sana sbb buat atas pdang kan. Kami berdua berpayung dan mantain ke sana dlam hujan lebat tu. Bumbung kereta terpaksa ditutup sebab hari mmg tak sonok ptg tu.


HEHE. berpayung tahu! basah kuyup!


Yang best tu, time ni (dalam pic ni) penonton/orang ramai mendapat 30 biji bola free tahu! woah! alip, klu aku tau, aku suh ko simpan utk aku satu! leh aku buat bantal plok! HAHA orait2 so ni last kami di PD time ni. UHM. . , tapi best lah yg takleh blah tuh kan, salah masuk lorong tu! smpi hari ni klu nak ingtkan, mmg kelakar lah! haih.. Ha ada video tau utk korang, tgk lah! OK!!


oh yea, apa2 pun thanks to sapa2 yg sangat peramah, humble smasa perkenalan di PD tu! Thanks sbb sudi lambai tangan pada kami yea! kami terasa cam artis u! HAHAHA awch mmg galammm that time! HUHU happy! Baling2 poster oleh pemain2 bola sepak, smpai saya ternampk ada bbrapa minah2 sane menjerit dgn kehenseman budak bola nak nak si Zaquan dan Zafuan . woah! giler btul minatnye:)

Ok darla, apa2 pun IM HAPPY>.<