Tuesday, November 3, 2009

Awak awak awak! Nak tau tak??!

Salam Tuan-tuan dan Puan-puan. .

Nampaknya tak sabar utk saya menantikan habisnya 8hb. Haha_______^^

Badan sengal2 sebab study economy non stop. Aya amek masa 5 hari utk study  economy dan alhamdulillah, daapat jugak pahamkan sbb study dgn abang=D Berbaloi-baloi * bak kata schaa =p

btw, dah la nak final eco ada la sorang makhluk halus ni boleh buat aku sentap sjak kebelakangan ni. hey ntah la. aku ni beria ia anggap ko kawan aku, rupa rupa kau kawan makan kawan dan berjaya buat aku benci kau aka meluat & jijik ngan kau .  Aku tak berapa selesa bila tgk muke kau skang. Aku jadi menyampah. Cuma aku ni bukan jenis banyak komplen mcm bestfriend kau.*huhu=D

For personal information, aku da tau lama dah yang kau mmg tak suka aku sebab mungkin kau rasa aku fucking manja and tak sesuai nak kawan ngan kau kot dan kalau dah tau and sedar diri tu tak suka aku, JANGAN LAH BUAT BUAT SUKA  KAWAN NGAN AKU AND MENGGUNAKAN KESENANGAN AKU. Dulu, boleh je hidup susah. . sekarang?! uhu~ senang citer, kau mmg anak kurang ajar + lancau. (kecik ati? mampos sama kau ni blog aku . . )

Tu mmg Aya tujukan kat sorang tu dan ada lagi sorang yang mcm lakhnat perangai dia. Bajet tau semua padahal biasa2 aje tau nya. Aya ni mmg malas nak bunyi. Senang citer, budak yg Aya tujukan tadi, berkait rapat dengan budak yg RUDE tu. uhu~ *leganya hati ni. Muka takda la cantik mana tapi hari2 perasan la si polan ni. Hari-hari bersama, mmg lah berjangkit penyakit kurang ajar kan.Kawan2 aku takda pon ckp dia cantik or so wat eva and tak cakap pon orang lain ckp aku cantik so wat eva kan tapi sedar2 la diri tu, JANGAN LAH JADI LEMBU DICUCUK HIDUNG =D  Hidup kau tu dah lah mcm lalang! Semua nak ikut orang tak pernah nak ada disiplin yang datang dari diri sendiri.

Ego cakap tak rasa apa2, tapi macam la aku tatau ko tu mmg mudah terasa =D sama ngan kawan kau si RUDE tadi tu kan. . Bila lah kau tu nak sedar yang kau tu diperbodohkan. Kawan ada batas la bai * agak kasar ayat ni harap pembaca faham begini lah ayat yang digunakan semasa mengumpat dengan kawan2 di UITM=D , sambung semula . . Yelah, mana taknya cube korang, korang sambut kawan yang korang sayang bagai menatang minyak yg penuh, mcm korang syggg sgt kat adk and sapa2 yg korang sayang serta di didik  dari kecil menjaga hati orang, tiba2 dibalas dengan layanan mcm taik. Apa korang rasa??! tayah tanya orang lah, AYA jawab . . RASA FRUSTED, BODOH, WASTED TIME being HER FRIENDS selama ni. Kau memang tak pernah jaga hati orang selama aku kenal dan baru lah kau nak cakap kau je jaga hati orang orng lain tak pernah jaga hati kau, TAIKKK . .! then, padanlah mke, sapa suh slama ni tak jaga hati orang, mmg la org takkan jaga hati kau. jijik. so jerk! (upz, sape makan cili, terasa pedas;) )

Aya tersalah pilih kawan rupa rupanya. Mana taknya, boleh dia kecik kan hati Aya malam tu. DAMN. Amboi, kalau si RUDE tu, everything boleh. Boleh la sebab #$%^&*(). . cube $%^&*!&*! ngan kau, baru kau rasa. (!@#$%^&) adalah ayat yang takleh mention sebab sangat kasar bunyik nya dan buat anda berjaya utk tahu siapakah gerangan mereka si kaum bajau ni=D  Kalau betul taknak, takyah la sentapkan hati kawan yg sayangkan kau ni * im not lesbian okey cuma Aya cpt sayangkan kawan yang memahami tapi dia tak berjaya buat aya sayang dia sebab dia tak memahami.  Banyak perkara dikantoikan tanpa disedari, yelah, EGO kan biasa lah. Mana nak pecah kalau tak terlepas cakap * thanks la yea! huhu =D

Nak kata Aya jeles, Aya tak jeles pon dengan sapa2 kat UITM ni. Serious. Orang tu Kaya dan Cantik, lantak dia lah. Aya takisah pon sebenarnya sebab Aya nak ape2 semua babah ngan ibu bagi express. Apa Aya nak, terus dapat maklumlah, DUA BERADIK aje and Im the only doughter that my parents have. Ibu ngan babah pon still kerja =D dan Aya faham perasaan orang mcm korang tu yg JELES tau dan cuma Aya akan cemburu pada seseorang yang PANDAI dan CERDIK saaja. Tu anugerah dari Allah tayah la nak kutuk2.  Senang citer, tgk cermin dlu, baru judge orang. Apa lah korang dok sebok2 nak jeles2 nagn hal orang sedangkan orang tu tak penah nak judge korang pon.  Hei kalau nak dijeleskan, banyak lagi boleh aya jeles contohnya jeles sebab abang aya sangat cerdik, jeles sebab ibu dan abah aya sangat baik hati serta mewah dengan kejayaan mereka dan jeles sebab Aya takda adik kecik tapi kalau Aya ada adik, msti tak best sebab msti ibu manjakan dia=D * jeles yg ini adalah saya . hihi____^^!

Ibu selalu pesan, "boleh sangat2 bagi tapi kawan2 awak mcm mana nanti, ibu tanak awak bergaduh jeles2 pasal awak ada tu awak ada ni . Kalau awak nak, tolong jgn appear sebab utk masa depan awak jugak, ibu tanak tgk anak ibu hidup susah ,gado tarik2 muka mcm org lain.". Ibu mean mcm orang lain tu bkn cam awak tapi kawan2 aya yang aya maksud kan ni. Memang lah tak ckp apa2 kan tapi blakang aya, aya tatau lah =D mulut orang, mana leh tutup =D so kite bersederhana lah di sini =D * mmg saya bukan org kaya yea tuan tuan cuma saya adalah anak kepada YB Mohd Nor Hasan  dan ibu saya Pn. Nisah adalah seorang Pentadbir kewangan di Pejabat Menteri Besar serta menguruskan hal hal istana di N. Sembilan=D * saya bukan la seorang yg sangat riak tapi buat ptma kali ini saya buktikan status saya di sini dan tolong jangan judge saya lagi saya tak suka! ! Selama ni tak mention sebab tak suka org tau hal keluarga saya.

Mungkin Aya ikut jejak babah sebab babah ske tolong orang . tolong masyarakat sekeliling. Babah sangat baik dan sangat baik more than orang lain bagi saya =D  Berbalik kepada kawan saya yang saya cukup menyampah tadi, elok jangan hadir di depan mata aku ok, Aku JIJIK>.<

Btw, Paper eco baru habis tadi and sangat berterima kasih kepada abang saya sebab sudi mengajar dan final paper tak klua pon apa yg abang ajar sebab kali ni soalan adalah tak berpusing! =D hee. Alaaamakkk , *berdoa supaya Encik Zahran menanda kertas aya dengan gembira. Amin =D

Eih, dah maghrib, nak mandi and etc. FOR BIATCH, MAMPOS LAH KAU! HIDUP LAH DENGAN DUNIA KAU YG MCM LEMBU DICUCUK HIDUNG! FUCK U BITCH. AKU TAK CAKAP NGAN KAU, AKU HAPPY.Jerk ah you, nak muntah aku. . =D

btw, ada paper software 8hb ni and boleh balikk umah and hang out ngan kawan2 also gi jalan2 ngan family, cousin BERCUTI!! thanks ibu and babah sebab buat perancangan yg baik ini cuti =D 

bye korang, thanks sebab sudi baca =D 

ya udah! daa~