Friday, July 31, 2009

Super G'girl vroom2 day!

Assalamualaikum..
Pagi2 dah bangun utk bersiap ke KL.  Ha, ni blaku last minit tau;) jgn memain tau! ada la mlm ni online Facebook, so nampak la aimi ngan niza online;) so aku decide utk gi KL sbb nk jumpa kawan2 kolej lama aku dlu.  Aku mmg rindukan kawan2 aku kat kolej sana. Dorang lah yg masuk dgn otak aku ni. kawan skrg pon ok jugak tapi tak sama lah dgn mereka ni;)  ala, rambut sama hitam kan, hati lain2 kan. masing2 ada pendapat sendiri. tak gitu? hee anda juga mstilah ramai kawn2 kan :)
ok nak bawak kereta, ibu tak izin sbb tau aya msti balik malam klu drive ke sane so decide la ngan aimi naik tren KTM saja . so dalam 9pagi aku pon jumpa la aimi di KTM. rindu giler ngan dak kcik tuh walaupun tau akan jumpa, still msg dpn mata! hahaha! btw dia pon kbtulan tgh cuti uitm jgn satu minggu kan :) so gerak jumpa darling NIZA kat IIC tuh! OMG, tak sabar sgt nih! So kami naik la tren. tuka citer n smua org dgn hal masing2. aku ngan aimi pon buatlah ktm tuh mcm kami yg pye. yela, lama tak jumpa tp dlm masa yg sama, still msg ngan dak niza ni. ponteng and skip 2 klas sb nak jumpa kami! hahah excited sgt tuh kan smpi lecturer dia tye dia quest, meragau nak jawab! melamun la katakan! hahahhaha! gli hati tgk niza ni :)
So, pedehal! haha kami satu jam awal smpi so tgu niza and kami decide utk makan. so aku makan la kat chicken rice shop sbb aku tak makan satu apa pon lagi tahu! yeassza! gudgierl. pakai baju putih, kari ayam tuh lak tumpah skit nsb tak kne baju! klu tak, masal bli baju kat KL central tuh! haisy. aku ni mmg cerewet skit, klu air tumpah skit je mula hati gelabah nk tukau baju;) hahah msti la kan, pnmpilan is everything. so , kami makan. si Aimi plk tak makan byk just makan bubur je TUH PON tak HABIS and aku yg makan kan skit hahha skit ker.. ada la buerpuluh2 sudu haha!

OMG penantian satu  pendebaran utk jumpa ngan kawan lama, NIZA! haha waiting her and still sms. noty kan kami! smpi dia stop msg. ahah ada kne pnmpo dak tuh;) smbil tgu dak niza, aku pon gi la kat sling bag! pink karer tp ada ksdihan blaku, so tanak la cter nnt tak stop2 frusting! hah.haha! so aku mmg tgu dia and DIA dah nmpk kami dlu wlpn aku ngan aimi nyorok, dia nmpk dlu. hancuss planning! haha! 
Duum dumm..airmata dia nk jatuh niza tu. aku pon! haa tahan3! haa OMG. miss u babe. plok cam 40 tahun tak jmpe. haha aimi mmg sgt2 rindu kan. so gossip la odw ke mid tuh nk dijadikan cter:) citer sana hbs kat sane je;)
so kami pon smpi la mid. dah smpi, kami shopping! yeaay! masuk nose, pdi, la senza and kdai2 lain yg aku tak ingt nama:) shopping. hbskan duit! *sorry babah and ibu..im material there as u knoe kan! haha. apa lagi klu jalan ngan dak2 ni! melayang terbang melayang! haha
After 2 hours jalan2, kami pon jumpa ngan anis sbb anis baru blik kursus and tanak blk ofiz da. ofiz call bertalu2. tuh kawn aku dari uitm juengka tp dia da kje skunk ni:) waa! best! so kami perkenalkan each other and da mjdi kawan! hee. so kami pon makan tgah hari lagi. baru bli flip flop kat pdi. sbb kaki aimi kan sakit pki high hill. haha! sian kamu syg! hope u ok;) anis blanja makan tgh hari.ske sgt2. so kind person and in my heart. mg cam mak aku mlyn kawan2 aku da:) miss her alot. them a lot too!
ok aku mmg berpakaikan mask tp smpi seremban je baru sarungkan sbb  babah pesan suh pakai. if tak. haihyo! risau kan kawan2;) sblm kne h1n1, baik bersedia tol x. aku lepak ngan kawan2 sbb nk lupakan apa yg tjadi and nk enjoy ! mls pk bebanan. so lps ni ENJOYY! da kul 5 lbh, kami pon btolak balik. biasa la msti la ada ksdihan blaku tp takpe, kat facebook, skype is everything. kami pon trs online mlm tu utk bagikan gambr2 hahah! ok la syg! tuh je.
jumaat tadapat gi PC FAIR. haih, tapi whatever pon, enjoy ur self my ladies.ainto, farah,miwa ety and wan / luf u too dear!
IM happy TODAY! thats all!