Wednesday, June 17, 2009

Ya Allah, Dugaan dariMU menjadikan aku tabah.

Astagfirullah.. dua hari dah aku alami satu perasaan yang tidak seronok. aku ke sana, aku teringat..ke sini aku teringat.. aku tatau dan takda arah..aku masih menapak dalam mencari kebahagiaan dan mencari cinta sejati utk ku.. Aku seorang yang sunyi .. tak da siapa yg lebih memahami aku melainkan ibu bapaku.. tapi org lain aku perlukan juga utk aku kuat..aku tak mahu disrang airmata kekecewaan lagi. Cukup lah aku diperbodohkan oleh lelaki2.. aku tak sanggup lihat setitik airmata aku sendri gugur ke tanah kerana cinta. .

Awak.. Aya ikhlas sayangkan awak. Ikhlas mencintai awak walaupun aya tau yg aya hanya bertepuk sebelah tangan.  Awak abaikan aya dengan tugas awak.  Perit menahan kesabaran tapi utk menjaga hati awak dan aya, aya tetapo teruskan semua utk awak tahu yang without awak, i cant smile like before.  Allah menemukan kita semua utk kita kembali seperti dulu, mungkin tapi kita sbgai hamba, pandai2 la bawa diri.  Aya sunyi sangat bila call.. msg.. tiada seperti dulu atas pergaduhan yang kecil.  Aya mohon maaf dan aya telah berjanji utk berubah..  Kejujuran aya, biarlah Allah yang hitung jika aya beritahu pun, adalah sangat riak..

Memang benar awak tak bersedia tapi saat aya kehilangan cinta, awak hadir dalam hidup membuatkan aya senyum.. gembira bersama..bila awak pergi hanya kerana satu kesilapan, aya menyesal sangat.  Aya bukan gadis yang mudah mengatakan cinta dan menerima cinta malah aya seorang gadis yang lemah.  Adakah kegemukan aya ini menjadi satu punca..  Aya inagt awak yang terakhir hadir dalam hidup ni tapi..awak pergi...

Lama aya tak hubungi awak.. aya biarkan awak tak seperti selalu yang slama ni aya ambil berat, tanyakan khabar dan sebagainya..anggap awak juga akan balas tapi tiada.. aya tak sangka diam aya buat awak cari dan tertunggu tunggu..  Aya terkejut bila satu msg dari awak bersoalkan  knp aya diam . cukuplah jawapan yang aya beri pada awak.. awak balas juga yang terakhir, mengatakan awak rindukan aya namun aya juga dengan kegembiraan membalas juga sperti itu dan jatuhkan ego aya yang sangat tebal seperti dulu.  Memang tebal muka aya tapi Allah yang tahu.  sampai sekarang aya bertanyakan khabar awak walaupun di sana mungkin hati awak sudah tiada ruang utk aya.

Aya mula mencari teman.. beranikan diri mencari teman lantas menukar phone number. . utk lari dari terhegeh hegeh pada awak.  Aya yg dulunya sangat susah menerima org dan sampai waktu, aya terima awak tapi ini baalsannya.  Seorang sahabat yang datang pada aya juga tidak sama seperti hadirnya awak pada aya.  Dia datang ofiz aya dengan penuh kejutan.  Datang dan terus pergi krna aya bersalah .. aya salah!! kerana awakkk! aya tak mahu jumpa dia yang datang jauh semata mata utk jumpa aya:'(  Dia pergi dari aya dan call bilang dia sedih tindakan aya yang masih fobia dan tiada oenghujung krna org yang tak tahu masih sayangkjan aya atau tidak.  Keretanya menjadi tanda terakhir mata aya pandang dan tak kan dapat jumpa dia lagi mungkin. Allahuakbar!  dialah lelaki yang sangat2 memahami aya.. tapi aya setia pada awak dan tidak tahu apakah status antara kita ini.  Aya pegang hubungan ini slagi awak tak decide sama ada aya ini kekasih awak atau tidak.

Awak terlalu busy. aya sedih bila dapat tau lagi satu hal.. ex bfren aya yg bernama Fairuz Noordin(apai) yang merupakan lelaki sebelum awk tu.. hanya agp aya kekasih gelapnya kerana semasa dgn aya, dia sudah ada gf yg sangat lama hubungan itu.  OH no! nagis aya tak terhenti ..Kak ila memujuk tanpa henti.. dia byk tipu aya, wak. dia byk tipu aya.  Aya dgn dia tak pernah msg 4 hari dan hp btry takda etc. aya sbb percayakan dia.. aya iakan saja wlpn aya tau aya ada test time tuh.   rupa rupanya Allah nk tjukkan pada aya dlm facebook yg kak ila add, aya nampak smua gambr2 nya masa ke tgnu..ptot la dia tak msg aya, sbb gf dia ikut dan berada dgn dia! Aya mengucap lantas nanges. sabarnya aya mencintai org ..aya sedih aya dipermainkan, wak. aya serikk! awak tinggalkan aya tanpa khabar berita:'( awak masih tak paham.  aya sedih lagi bila awak ada pgnti yg lgsg aya taktau klu aya tak bkk myspace awak.  awak tak cari aya lagsg mse tuh sbb apa, awak sedang hangat bercinta dgn dia.  aya di sini...awak tatau dan tak pernah tau wak.  aya harap dia blh beri kbhgn pd awak lebih dari aya aje.  

mlm tu baru awak htr msg pada aya yg mngtakan awak pts dgn dia.. sapa aya utk awak cari smula lps khlgn dia, wak. ingt aya ni tempat enjoy2..hilangkan bosan utk awak mainkan lagi hati ni.:'(  Allahuakbar.. sekarang awak minta kita smbung, tapi skli lagi pkra spti dlu tjadi...:'( saya tetap bersabar, wak.  selagi aya bernafas, aya berjalan tanpa henti.. mencari kebahagiaan diri..lebih baik aya pergi..dari menunggu keputusan hubungan kita ni, wak.:(