Monday, January 26, 2009

Permaisuri Lyf!







hai..____________^^
Najahtul Iylia Hj Mohd Nor (aya, iya,mon and jatol!)
Dec by 25th .1989~




for the first tym kot aku wrt down apa yg aku nk dlm blog aku ni.
haha happy jgk bila dpt blog sdri.
slma ni bace kawan2 punya aje loh, aiyaaa!
seronok kan bace blog org:)
haa! kali ni korang mst bce my blog ni!

aku cuma satu doter tat my parent hv!
manja kot! but dn wry lah korang pon ada jgk manja yg tersendiri kan!

bila org tye, rapat ngan ibu or abah? hati ni jawab abah! tak semestinya ibu aku tak syg, but mmg da bsar ni abah is very accaptable. ibu sgt2 disayangi sama je rate ngan abah but ibu dgn abang sgt2 la sama cam aku ngan abah.so, sng cter kan I LOVE BOTH OF THEM!












Teratak Nenda:)




hee aku syg sgt pda krta aku wlpn krta tu saki baki krta ibu yg dah 8thn dlu da! so ibu bli krta baru, jadi hak milik aku dgn tkjutnya sbnarnye da tau da akan jth ke tgn aku sbb slalu bawak without permission so ibu ksian kot! wee, sorry ibu luf u sygku! haha. nyway tak dpt la nk bli semahal org lain tuh tp sgt2 syukur and happy sbb dpt jugak la bawak ke mana2 kan.

tapi kan, satu je aku ni pd krta yg ibu bnci nk amek tau! BILA KERETA KOTOR! haha sbb ibu abah da mmg tau da aku ni mmg tada mse nk mncuci:p yg mengelap n mncuci ni, ATOK aku yg aku pgl ayah! haa beliau sgt prihatin thdap krta cucunya! aha.thx ayah! so slma ddk jengka kan krta ltk kat rumah atok kat Chedang 2. krta ni ibu tak ksi bawak Jengka,sana:'( sbb langkah anaknye ni PANJANG! tgk2 da smpi kuantan, tgk2 da smpi PD serupa blk umah je kott! haha. so utk kslmtn, baik jalan kaki n kasi kurus drumstick ni! dlm mse yg sama, tgh mmjuk jga, still cannot. abah kasi tp ibu tak. mungkin krn SAYANG dia buat camni.aku kan sorang je anak ppuan:) skunk mcm2 jdi.korang pon tau kan:)


ibu cakap, klu nak krta baru..blaja rjn2! mean? waa! buat mse ni, addicted dgn myvi s.e orange tuh! but, abah promised degree level. but..ssh la gini kan, masih blaja dan nk pakai itu ini, ksian pulak. tape,i must work hard to get something!



ugutan dari ibu tu agak mencabar lah but i must do something make them proud!


malas.rajin.anti-hipokrit!.baik hati.penyayang!


[falsafah diri ]




Farah Aziz dan Ain Kamal is my best roomate eva!
both of them complete me!
without them i can't breathing and know bout friendship!
for the first tym i meet them, i felt weird. ya la! sbb nmpk dorang ni mmg mcm ni kan tp korang kne knl dlu! dorang ksygn aku ni mmg sarcastic n annoying nak mati! haha. tp dorang la the superb.the place where i share, fight and eating together! fara lyk to eat kuah and ain lyk to eat biscuit! fara teached me hoe to diet and they won bcz i lost my weight 4kilo's! hehe thanks dear! ain always forced me to walk up and down and she won also:) thx too u too! kikiki__^^
ya ya seldom hv a crisis and the crisis come from me. part 2 is my big crisis btween me and roomate. Im very negative thinking! makanan is sendiri2, printer is sendiri2 etc is sendiri2 and ta blh lgsg tgk mereka berdua rapat msti dlm kpla" mgumpat aku n kawan2 la tu". ciss! pdhal, tada apa yg berlaku. FINAL EXAM! is final we faught! haha. i slept at the other room: Anis room:) sgt2 baik and da pandai gi pasar malam n walk in. anis pesan, gi la minta maaf but aku berkeras sbb takut ngan fara! ain tak sgt sbb ain ta garang fara garang! haha .
fara and ainto da lama maafkn cuma nk aku dtg aje! im childish sgt n frgile! so agak ssh nk dibentuk.masa sesi maaf memaaf, tiga2 org mngis sbb msing2 sygkn phbgn persahabatan! hehe________^^ yg kuat ngs: AKU! hehe tp tape, pglmn mngjar kite. noe i am in part 3! my friend said im totally CHANGED and good news for me and my roomate! kiki_________^^.
ha, korang yg sgt2 manja, bila da di alam U,kolej.. jgn la ikutkn prgai di rumah cam aku! nak nak tada kakak n adik ppuan n u adalah tunggal ppuan:) ssh if kite tada senior in family:) ibu abah tlalu manjakan aku smpi aku di kampus, gagal nk berdikari! haisy! but, im totally changed. thanks bcs of both of you, my parent proud with me now! im happy! xiexie!